12.11.2009

Kendi sitemi kurdum

Bundan sonra "Orospu yazmışsınız, biz onu fahişe olarak değiştirdik" sansürü yok!

"İbneye ibne dedin, ayrımcısın, homofobiksin. Kürde Kürt dedin bölücüsün." laga lugası yok!

Bir türlü doğru giremeyen satır arası, paragraf arası, bold karakter, italik karakter ıvır zıvır sorunu yok!

"Yazıyı göndereli 16 saat oldu, yayına giremedi bir türlü. Konu çoktan bayatladı. Şu son saat gelişmelerini bileydim sonunu şöyle bağlardım" tırmalaması yok!

Kendi sitemi kurdum.
Bundan sonra graliça da çıplah anacığım!


Beklerim. www.bakiselamlar.com


KNB

6 yorum:

lemari dedi ki...

Kutlarım sizi Kıymet hanım. Gazeteport yazar yarışmasından itibaren sizi okuyorum.Tesadüfen blogunuza ulaştım. Ve sizi okumaya devam edeceğim:))Ayrıca yazılarınızın altına imza atabilecek kadar beğendiğimi söyliyebilirim.Yazılarınız benim üyesibulunduğum sitelerde yayınlanıyor, bende sizi destekliyorum.
haberiniz olsun. Mail adresimi size bildireceğim. www.nilmaridergisi.blogspot.com
www.nilmariceile.blogspot.com

Selma Erdal dedi ki...

Toprağım facebook'da gurup kurdum taze, taze; adısı "LAFOLOG MENOPOZ CADI"...
RTE ve taifesine sövgüler düzmek isteyenlere de duyurulur... Hergelene açık ama hergelelere değil...
Bizim "bagimsizgundem", oldu "bakımsız" te be ya... 16 saat ne ki neredeyse 36 saat olacak "adı üstünde:DANIŞTAY" başlıklı yazımı gönderdiğim, iyi saatte olsunlar gelecek de düşürecek yansıya... Ben de bekleyemedim daha fazla koydum "lafolog menopoz cadı"ya... Te işte burada:
http://menopozcadi.page.tl/

Sana kolaylıklar; sabırsızlıkla bekliyorum özel mülkiyetindeki siteni...

pilatescadisi-pilateswitch dedi ki...

ben gelişmeleri ve yazılarınızı takip etmek istiyorum lütfen beni eksik bırakmayın he mi?

Adsız dedi ki...

gmail adresiniz mesgul caliyor..

Osezar dedi ki...

Yorumsuz bırakmak olmaz şimdi yakışmaz bize, avizenin hatrına yapılmalı yorum yoksa yoracak bizi bu avize kaç mum ki o öyle? :)

Cem Akkılıç dedi ki...

Mükemmel. Çok sevdim.